Zvolte PR články
Nikomu z vás zřejmě nebude neznámou skutečnost, že se v médiích třeba docela často píše o nejrůznějších celebritách. Píše se o nich proto, že se o ně lidé zajímají. Ale vlastně nejen proto, ale i z naprosto opačného důvodu. Tedy píše se o nich nejednou i proto, aby se o ně lidé zajímali. Kdyby takové hvězdy nebyly co chvíli někde zmiňovány, kdo ví, jak by to s jejich slávou dopadlo. Není dokonce neznámým pojmem ani názor, že i negativní reklama je reklama, a proto nejedna celebrita učiní cokoliv, jenom aby se o ní psalo.
Ovšem to, že se o někom píše a tento se tím stává známým, není jenom záležitostí hvězd showbyznysu, politiků nebo jiných nějakým způsobem výjimečných lidí. Stejnou podobu propagace mohou využít i zdánlivě obyčejní lidé. Třeba soukromí podnikatelé.
I podnikatelům je reklama zapotřebí. I když ji tito nepotřebují ani tak proto, aby je lidé poznávali na ulici a chtěli po nich autogramy, jako spíše proto, aby se se svým byznysem uživili, aby nalezli zákazníky. A proč by i někdo takový nevyužil to, co zjevně spolehlivě funguje, tedy PR články?
Předností takovýchto článků je dost možná hlavně to, že tento typ reklamy nevypadá jako klasická reklama, jež už většině z nás leze na nervy. Tady se lidem nic nevnucuje ani notorickým opakováním nějakého sloganu, tady se nevychvaluje tak, až to vzbuzuje podezření, tady nejde o výtvory, jež mají ulpět v myslích publika díky své stupiditě nebo něčemu jinému, co vybočuje z normálu.
PR články jsou prostě něčím, co vypadá a do jisté míry i je redakčním materiálem, zveřejněným na nějakém webu. Jde o zajímavé texty, které upoutají, které přimějí publikum k tomu, aby si je toto přečetlo. A při tom lidem sdělí jen tak jakoby mimochodem i to, co má být sděleno. Což je v mnoha ohledech ten nejdokonalejší typ reklamy. Zejména jde-li o kvalitní texty využité na kvalitních webech ve spojení s linkbuildingem.